اخبار بازی

تاریخ انتشار احتمالی بازی Luigi’s Mansion 3 فاش شد

تاریخ انتشار احتمالی بازی Luigi’s Mansion 3 فاش شد 1

وی جی مگ: علیرغم تمامی نمایش‌ها و اخباری که نینتندو در نمایشگاه E3 2019 به اشتراک گذاشت تاریخ انتشار بازی Luigi’s Mansion 3 جز مواردی بود که هنوز عده بسیاری منتظر اعلام رسمی آن هستند. در حالی که این اثر قرار است تا پیش از اتمام سال جاری در بازار انتشار یابد اما نینتندو هنوز هیچ گونه جزئیاتی در خصوص آن به اشتراک نگذاشته است. حال آن که اکنون ممکن است تاریخ عرضه دقیق بازی قبل از موعد مقرر آن لو رفته باشد.

به گزارش وی جی مگ، در لیست جدید منتشر شده در وبسایت Amazon Mexico، بازی Luigi’s Mansion 3 قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2019 (12 مهر 98) عرضه شود. اگرچه این تاریخ رسمی نبوده اما دلایل زیادی وجود دارد که بر صحت آن حکم می‌کند. برای مثال تاریخ عرضه مذکور قبل از اتمام سال جاری میلادی است. هم‌چنین 4 اکتبر برابر با روز جمعه بوده که همواره نینتندو بازی‌های خود را در این روز منتشر می‌کند.

و اما شاید مهم‌ترین دلیل که بر منطقی بودن عرضه بازی در اکتبر تاکید می‌کند همزمانی با رویداد هالووین باشد. زیرا Luigi’s Mansion 3 مناسب‌ترین عنوان برای تجربه در هالووین به شمار می‌رود. با تمامی این توضیحات، تاریخ عرضه فاش شده به صورت رسمی توسط نینتندو اعلام نشده و بنابراین باید تا انتشار اطلاعات رسمی منتظر بمانیم. Luigi’s Mansion 3 به صورت انحصاری برای Nintendo Switch توسط استودیو Next Level Games در حال توسعه قرار دارد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 15 =