اخبار بازی

تاریخ انتشار Crash Bandicoot برای PS4 مشخص شد

بازسازی سه قسمت ابتدایی مجموعه بازی‌های Crash Bandicoot که در بسته‌ای با عنوان Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در حال ساخت است، همزمان با 30 سالگی این شخصیت در تاریخ 30 جون (9 تیر) برای PS4 منتشر می‌شود.

این بازی با قیمت 40 دلار به صورن انحصاری در اختیار دارندگان PS4 قرار می‌گیرد و توسط اکتیویژن ساخته و منتشر می‌شود. اندی گاروین به عنوان یکی از خالقان این مجموعه چند سالی است که از علاقه خود به ساخت دوباره Crash صحبت کرده و حالا باید منتظر ماند و دید که از نتیجه به دست آمده احساس رضایت می‌کند یا خیر. چیزی حدود 7 سال اکتیویژن از علاقه خود به شروع دوباره مجموعه بازی‌های Crash Bandicoot صحبت می‌کرد اما در نهایت بازسازی این عنوان توسط این شرکت و سونی برای عرضه روی PS4 تایید شد.

به احتمال فراوان اگر Crash Bandicoot N. Sane Trilogy فروش خوبی را تجربه کند باید منتظر ساخت قسمت‌های جدید آن هم باشیم. مسئله‌ای که می‌تواند برای طرفداران این سری تبدیل به شمشیری دو لبه شود. اگر اکتیویژن به تنهایی قسمت جدید بازی را تولید کند، ممکن است با نتایجی روبرو شویم که طی دو نسل پیش وارد بازار شده‌اند و اگر سونی در روند ساخت دخالت داشته‌ باشد احتمال بالا بودن کیفیت اثر نهایی و رضایت گیمرها وجود دارد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × سه =