اخبار بازی

تاریخ انتشار MXGP Pro مشخص شد

وی جی مگ: استودیو Milestone به صورت تاریخ انتشار MXGP Pro را اعلام کرد. با در نظر گرفتن اطلاعات موجود انتظار می‌رود که این بازی در تاریخ 29 ژوئن (8 تیر) برای پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار گیرد. بازی که تمرکز اصلی خود را روی مسابقات موتورسیکلت سواری قرار داده.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی وعده داده‌اند که MXGP Pro شروعی دوباره برای مجموعه‌ای باشد که بسیاری از طرفداران موتورکراس در انتظارش بودند. بازی که قرار است در تابستان امسال برای PC، PS4 و Xbox One روانه بازار شود.

اطلاعات منتشر شده نشان از این دارد که MXGP Pro در زمینه تنظیمات اولیه موتورسیکلت‌ها امکانات بیشتری را نسبت به دیگر عناوین پیش روی گیمر قرار می‌دهد و امکان شخصی‌سازی را در سطحی بالا پدید می‌آورد. همچنین سازندگان وعده داده‌اند که سیستم فیزیک و سواری موتورها بیش از همیشه به واقعیت نزدیک باشد.

در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که استودیو Milestone قیمت MXGP Pro را 49.99 دلار برای PS4 و Xbox One اعلام کرده و نسخه PC روی استیم با قیمت 39.99 دلار به فروش می‌رسد. بازی که امروز مشخص شد در تاریخ 29 ژوئن (8 تیر) برای پلتفرم‌های اصلی این نسل عرضه می‌شود. در حال حاضر مدت زیادی است که بازی‌های با کیفیتی در ژانر موتورکراس ساخته نشده و MXGP Pro می‌تواند این شرایط را تغییر دهد.

منبع: Gamereactor

برچسب‌هاmilestone MXGP Pro pc PS4 xbox one
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + هشت =