اخبار بازی

تاریخ تست بتا عمومی Tera برای کنسول‌ها مشخص شد

تاریخ تست بتا عمومی Tera برای کنسول‌ها مشخص شد

وی جی مگ: شرکت En Masse Entertainment اعلام کرد ساخته MMORPG فانتزی خود یعنی Tera یک بتا عمومی برای کنسول‌ها دریافت می‌کند. براین اساس تست بتا عمومی Tera روی دو کنسول PS4 و XBOX ONE در تاریخ 9 مارس (18 اسفند) آغاز می‌شود و 12 مارس (21 اسفند) نیز به پایان می‌رسد.

به گزارش وی جی مگ، آقای Matt Denomme مدیر تولید شرکت En Masse Entertainment در این رابطه اظهار کرد «تیم سازنده بازی در استودیو Bluehole کار بزرگی را انجام داده تا بتواند دنیا بزرگ Tera و بخش مبارزات اکشن آن را روی کنسول‌های خانگی تطبیق دهد. کار انجام شده روی بازی در نتیجه آن قابل مشاهده بوده و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که یک تست بتا عمومی از بازی خود را برای پلیرهای کنسو‌ل‌های خانگی عرضه می‌کنیم.»

Tera که پیش از این در انحصار پلتفرم PC بود یک بازی MMO بوده که جهان بسیار وسیعی برای جستجو را در برابر پلیر قرار می‌دهد و او را با هیولاهای عظیم‌الجثه‌ای روبه‌رو می‌کند. در حین مبارزات بازی قابلیت dodge دادن و حمله با مجموعه‌ای از ضربات را خواهید داشت و هم‌چنین این توانایی را دارید تا با ایجاد کمبوهای جدید، دشمنان بازی را از پا در بیاورید. شخصیت‌های متنوع با استایل خاص خود نیز در بازی وجود دارند.

Tera در بهار سال 2018 برای دو کنسول PS4 و XBOX ONE عرضه می‌شود.

تاریخ تست بتا عمومی Tera برای کنسول‌ها مشخص شد

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × یک =