اخبار بازی

تاریخ رسمی پشتیبانی ماد های Fallout 4 بر روی ورژن های کنسولی مشخص شد

تاریخ رسمی پشتیبانی ماد های Fallout 4 بر روی ورژن های کنسولی مشخص شد 1

طبق پستی که امروز در توییتر رسمی Bethesda منتشر شد، اعلام شد که پشتیبانی از ماد ها (Mod) بر روی ورژن Xbox One عنوان Fallout 4 رسما از 31 مِی برابر با 11 خرداد ماه آغاز خواهد شد. همچنین اعلام شد که نسخه ی PS4 این عنوان نیز در ماه آینده یعنی ژوئن (خرداد و یا اوایل تیر ماه)، پشتیبانی از ماد ها را دریافت خواهد کرد.

در خبر دیگری هم اعلام شد که ماد های ساخته شده برای کنسول ها به حجمی معادل با 2 گیگابایت محدود خواهند شد و قابلیت انتشار ماد هایی که حجم بیشتری از 2 گیگ را اشغال خواهند کرد، وجود ندارد. همچنین اعلام شد که این ماد ها از طریق منوی اصلی در بازی نصب خواهند شد و شما تنها باید به اکانت خود در Bethesda متصل شوید تا بتوانید به منوی ماد ها دسترسی داشته باشید و به راحتی این امکان را خواهید داشت تا ماد های دلخواه خود را از لیست مورد نظر انتخاب کرده و نصب نمایید. همچنین به این نکته هم اشاره شد که استفاده از ماد ها در بازی باعث می شود تا تروفی و اچیومنت ها غیر فعال شوند و تنها در صورت غیر فعال کردن ماد ها، می توانید دوباره به تروفی ها و اچیومنت های خود دسترسی داشته باشید.

در پایان نیز اعلام شد که بعد از نصب ماد بر روی بازی، یک سیو جداگانه به صورت اتوماتیک ساخته می شود و به عنوان یک نوع پشتیبان عمل خواهد کرد که اگر بازی بعد از نصب ماد به مشکلاتی برخورد کرد و یا سیو پلیر ناخواسته پاک شد، با استفاده از این سیو پشتیبان می توان تمام اطلاعات را به حالت اولیه و قبل از نصب ماد، بازگردانی کرد.

تاریخ رسمی پشتیبانی ماد های Fallout 4 بر روی ورژن های کنسولی مشخص شد

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + سه =