اخبار بازی

تاریخ عرضه، اولین اطلاعات و تصاویر از بازی Rage 2

تاریخ عرضه، اولین اطلاعات و تصاویر از بازی Rage 2

وی جی مگ: بعد از معرفی اولیه و نمایش بخش‌های کوتاهی از گیم‌پلی، حالا نوبت به آن رسیده تا Bethesda توضیحاتی را درباره تاریخ عرضه و اولین اطلاعات ساخته خود ارائه کند. در کنار این موضوع اولین تصاویر از بازی Rage 2 نیز منتشر شده که آنها را بالاترین کیفیت ممکن در ادامه قرار داده‌ایم.

به گزارش وی جی مگ، طبق گفته‌های Bethesda ساخته جدید آنها یعنی Rage 2 قرار است که در سال 2019 عرضه شود و استودیو Avalanche و id Software توسعه آن را برعهده دارند. همچنین اعلام شده که بازی نمایش کاملی را در E3 2018 تجربه می‌کند. البته هنوز تاریخ عرضه دقیق بازی اعلام نشده اما احتمالا این خبر مهم در کنفرانس مطبوعاتی Bethesda منتشر می‌شود.

در کنار تصاویر که به خوبی پیشرفت گرافیکی و البته تغییراتی در سبک هنری بازی را نسبت به نسخه اول نشان می‌دهند، سازندگان بازی Rage 2 اطلاعاتی را نیز از گیم‌پلی در اختیار مخاطب‌ها قرار داده‌اند. همچون گذشته در این نسخه نیز اسلحه‌های مختلفی پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد که امکان ارتقا داشته و می‌توان به واسطه آنها (همچون نسخه اول) کنترل دشمن‌ها را به دست گرفته و از آنها برای مقابله با دیگر دشمن‌ها استفاده کرد. مبارزات جاده‌ای همچنان نقش کلیدی را در Rage 2 ایفا کرده و گیمر باید با انواع مختلف وسایل نقلیه به مبارزه با دشمن‌ها برود. گروه‌های مختلفی در بازی قرار گرفته‌اند که گیمر می‌تواند با برخی از آنها دوست شده و بعضی دیگر را مورد حمل قرار دهد. اینبار به گفته سازندگان بازی در Rage 2 شاهد تنوع محیطی بیشتری بوده و جنگل‌ها، مرداب و… نیز در بخش‌های مختلف این اثر یافت می‌شود.

در ادامه می‌توانید اولین تصاویر رسمی Rage 2 را مشاهده کنید که در سال 2019 برای PC، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 4 =