اخبار بازی

تاریخ عرضه احتمالی بازسازی Final Fantasy 7 لو رفت

تاریخ عرضه احتمالی بازسازی Final Fantasy 7 لو رفت

وی جی مگ: جدیدترین اطلاعات منتشر شده از یک مکالکه ترجمه شده بین سازندگان Final Fantasy پشت درهای بسته، به تاریخ عرضه احتمالی بازسازی Final Fantasy 7 اشاره می‌کند. این مکالمه مربوط به نمایشگاه سالگرد 30 سالگی سری Final Fantasy می‌شود که در ماه فوریه گذشته برگزار شده بود.

به گزارش وی جی مگ، این مکالمه با اینکه طولانی بوده اما تاریخ عرضه احتمالی بازسازی Final Fantasy 7 جز موارد آن بود. تاریخی که مسلما به مذاق طرفداران این سری به‌ویژه Final Fantasy 7 خوش نخواهد آمد. در این مکالمه که بین Kitase و Hamaguchi به وقوع پیوست مشخص شد ‌آن‌ها عرضه این پروژه را همزمان با سالگرد 35 سالگی این سری در نظر گرفته‌اند. امری که باعث می‌شود تا قبل از فوریه سال 2023 خبری از بازسازی Final Fantasy 7 شنیده نشود. البته با توجه به اینکه در همین مکالمه نیز Hamaguchi از این موضوع شوکه می‌شود امید است انتشار بازی زودتر از آنچه که اشاره شده انجام بگیرد.

با این وجود با توجه به اینکه پیش از این نیز اعلام شده بود ساخت بازسازی Final Fantasy 7 با سرعت بسیاری کمی جلو می‌رود تاریخ عرضه مذکور شاید چندان نیز بعید نباشد. باید دید آیا شرکت Square Enix در نمایشگاه E3 2018 جزییاتی از روند ساخت یا زمان انتشار این پروژه مورد انتظار در اختیار قرار می‌دهد یا طرفداران آن باز هم باید منتظر بمانند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + شش =