اخبار بازی

تاریخ عرضه احتمالی بازسازی Red Faction Guerrilla مشخص شد

وی جی مگ: مدتی پیش بود که بازسازی Red Faction Guerrilla با نام Red Faction Guerrilla Re-Mars-Te-Red معرفی شد اما تاریخ عرضه دقیق آن اعلام نشد. حالا اما یکی از فروشگاه‌های فنلاندی اعلام کرده که این بازسازی در تاریخ 15 ژوئن عرضه خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، اگر این مسئله از سوی سازندگان بازی به صورت رسمی تایید شود، می‌توان بازسازی Red Faction Guerrilla را به زودی تجربه کرد. بازی که انتظار می‌رود با قیمت 30 دلاری توانایی جذب‌ مخاطب‌های قدیمی این مجموعه را داشته باشد. از سوی دیگر به نظر می‌رسد که کاربرهای PC اگر نسخه اصلی بازی را خریداری کرده‌اند، دیگر نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای تجربه Red Faction Guerrilla Re-Mars-Te-Red ندارند و این بازسازی به صورت رایگان در اختیارشان قرار می‌گیرد.

کمپانی THQ Nordic چندی پیش بازسازی Red Faction Guerrilla را به صورت رسمی معرفی و تایید کرد که این بازی برای PS4، PC و Xbox One منتشر می‌شود. باید دید نهایتا تاریخ عرضه رسمی بازی چه زمانی مشخص می‌شود. اثری که در نسل گذشته برای PC، PS3 و Xbox 360 منتشر شد و با وجود تغییرات عمده نسبت به نسخه‌های قبلی توانست عملکرد خوبی را از خود به جا بگذارد. یکی از اصلی‌ترین نکات مثبت Red Faction Guerrilla تخریب‌پذیری محیط بود که به گیمر اجازه می‌دهد هر چیزی را از بین ببرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 5 =