اخبار بازی

تاریخ عرضه اولین بسته الحاقی Assassin’s Creed Origins مشخص شد

وی جی مگ: شاید شما هم جز آن دست گیمر‌هایی باشید که ماجراجویی خود را در مصر باستان به اتمام رسانده و منتظر انتشار محتوای جدید برای Assassin’s Creed Origins باشید. به نظر می‌رسد که به زودی این صبر به پایان خواهد رسید.

به گزارش وی جی مگ، امروز یوبی‌سافت تاریخ عرضه اولین بسته الحاقی با نام The Hidden Ones را اعلام کرد. داستان این بسته الحاقی 4 سال بعد از اتفاقات بازی اصلی دنبال می‌شود. همچنین سطح بازی از 40 به 45 افزایش پیدا خواهد کرد و مناطق جدیدی به نقشه اضافه خواهند شد. The Hidden Ones در تاریخ 23 ژانویه (3 بهمن) با قیمت 10 دلار برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. اگر Season Pass بازی را قبلا تهیه کردید نیازی به پرداخت مبلغی جدید نخواهید داشت.

همچنین یوبی‌سافت اعلام کرد که Discovery Tour که این بازی را تبدیل به یک موزه خواهد کرد از طریق یک به‌روزرسانی رایگان در 20 فوریه (1 اسفند) منتشر می‌شود. اگر قبلا Assassin’s Creed Origins را نخریده‌اید و علاقه‌ای به اینکار ندارید اما دوست دارید تا با تاریخ و فرهنگ مصر باستان آشنا شوید Discovery Mode به صورت جداگانه با قیمت 20 دلار روی PC به فروش خواهد رسید.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − دوازده =