اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Control لو رفت

تاریخ عرضه بازی Control لو رفت

وی جی مگ: در حالی که پیش از این متوجه شده بودیم اثر جدید استودیو Remedy تحت عنوان Control در تابستان سال جاری عرضه می‌شود اما تا پیش از این زمان دقیقی در خصوص آن اعلام نشده بود. اکنون به لطف اطلاعات لیست شده در استور مایکروسافت تاریخ عرضه بازی Control فاش شده است.

به گزارش وی جی مگ، براساس لیست منتشر شده تاریخ عرضه بازی Control برابر با 27 آگوست 2019 (5 شهریور 98) خواهد بود. باید توجه کرد این موضوع در حال حاضر رسمی نبوده حال آن که استور مایکروسافت سابقه درج اطلاعات و زمان عرضه دقیق بازی‌ها به صورت صحیح را پیش از این نیز داشته است. به‌علاوه روز گذشته در جریان برگزاری رویداد GDC 2019 مشخص شد که Control تنها از طریق Epic Games Store روی PC در دسترس قرار می‌گیرد و حداقل به مدت یک سال خبری از عرضه آن روی استیم و یا سایر استورهای PC نخواهد بود. هم‌چنین این بازی روی PC و به واسطه کارت‌های گرافیکی NVIDIA RTX از قابلیت Ray Tracing هم پشتیبانی می‌کند و نمایشی جدید از این قابلیت در GDC به تصویر کشیده شد.

عنوان Control و ساختار کلی گیم‌پلی آن شباهت بسیاری به ساخته قبلی Remedy تحت عنوان Quantum Break دارد. با این حال برخلاف اثر نام‌برده دیگر خبری از ساخت و عرضه بازی به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت نبوده و برای هر سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC عرضه خواهد شد. ناگفته نماند نشر بازی نیز برعهده 505Games خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − 2 =