اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Dead Cells مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Dead Cells

وی جی مگ: بازی‌های سبک Metroidvania هنوز هم زنده هستند و هنوز هم رقابت در این سبک دیده می‌شود. بازی دوبعدی Dead Cells نیز، یک بازی در همین سبک است که منحصر به فرد به نظر می‌رسد. این بازی در ماه بعد منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، ناشر این بازی یعنی Motion Twin به طور رسمی اعلام کرد که این بازی در تاریخ 7 آگوست 2018 منتشر می‌شود که مصادف با تمام شدن زمان دسترسی زودرس این بازی بر روی پلتفرم‌های Microsoft Window، Mac، Linux است. بازی با قیمت 24.99 دلار به فروش می‌رسد و اگر بازی را برای دو پلتفرم PS4 و Xbox one پیش‌خرید کنید،  20% تخفیف به شما داده می‌شود. پیش فروش این بازی برای کنسول Nintendo Switch از تاریخ 18 جولای شروع می‌شود.

اگرچه این بازی برای همه پلتفرم‌ها به صورت دیجیتالی عرضه می‌شود، اما اعلام شده که نسخه فیزیکی بازی برای کنسول‌های PS4 و Nintendo Switch منتشر خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که نسخه فیزیکی هم‌زمان با نسخه دیجیتالی عرضه می‌شود یا به زمانی دیگر موکول می‌شود.

کاربران نسخه کامپیوتری بازی Dead Cells هم‌اکنون می‌توانند این بازی را تهیه کنند. این بازی در تاریخ 7 آگوست 2018 برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox one و Nintendo Switch  منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =