اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Lego DC Super-Villains مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Lego DC Super-Villains مشخص شد

وی جی مگ: بعد از لو رفتن اولیه اطلاعات و معرفی رسمی از سوی کمپانی Warner Bros حالا شاهد اعلام تاریخ عرضه بازی Lego DC Super-Villains هستیم که قرار است گیمرها را در نقش شخصیت‌های منفی کتاب‌های مصور DC قرار دهد.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که بازی Lego DC Super-Villains در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) برای PS4، PC، Xbox One و Nintendo Switch منتشر می‌شود. معمولا مجموعه بازی‌های ساخته شده براساس شخصیت‌های مختلف با ساختار LEGO فضایی شاد را هدف قرار می‌دادند اما اینبار برای اولین‌بار سازندگان این مجموعه بازی به سراغ سوژه‌ای جالب رفته و نقش آدم بدهای داستان را برعهده گیمر قرار داده‌اند.

البته باید به این نکته اشاره کرد که بازی Lego DC Super-Villains بیشتر سعی در دنبال کردن ایده‌ای شبیه به Suicide Squad را دارد که شخصیت‌های منفی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا نهایتا کاری را انجام دهند شاید نتیجه مثبتی را به همراه داشته باشد. در دنیای این اثر قهرمان‌های Justice League ناپدید شده و جای آنها را گروهی تحت عنوان Justice Syndicate می‌گیرد. در این میان Legion of Doom از تغییرات به وجود آمده باخبر شده و قصد دارد از موقعیت فعلی استفاده کند.

در ادامه می‌توانید چند تصویر از بازی Lego DC Super-Villains را مشاهده کنید:

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 1 =