اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی The Elder Scrolls 6 مشخص است

تاریخ عرضه بازی The Elder Scrolls 6 مشخص است

وی جی مگ: کنفرانس Bethesda در E3 2018 حاوی معرفی دو بازی جدید بود اکنون اعلام شده که تاریخ عرضه بازی The Elder Scrolls 6 مشخص است اما در حال حاضر اعلام نمی‌شود. بازی که قرار است برای پلتفرم‌های نسل بعد آماده شود و زمانی زیادی تا انتشار آن باقی مانده.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر تنها یک تیزر کوتاه از بازی The Elder Scrolls 6 منتشر شد و اطلاعات خاصی از آن در دسترس نیست اما می‌دانیم که فعلا مراحل پیش‌تولید و اولیه توسعه آن شروع شده و با توجه به انتشار روی نسل بعد کنسول‌های خانگی، هنوز چند سالی تا روبرو شدن با آن باقی مانده. تاد هاوارد اعلام کرده از همین حالت تاریخ عرضه بازی The Elder Scrolls 6 مشخص است اما نمی‌تواند اشاره‌ای به آن کند. کارگردان این مجموعه در مصاحبه اخیر خود با وبسایت گیم‌اسپات به این نکته نیز اشاره داشته که هرچند بازی Starfield در حال حاضر قابل بازی است و مراحل توسعه آن به خوبی جلو می‌رود اما احتمال فراوان این بازی هم برای عرضه در نسل آینده آماده می‌شود.

در حال حاضر Bethesda بخش عمده‌ای از توان خود را به توسعه بازی Fallout 76 اختصاص داده که قرار است به صورت آنلاین دنبال شود و انتهای سال جاری میلادی برای PC، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 1 =