اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی The Spectrum Retreat مشخص شد

تاریخ عرضه بازی The Spectrum Retreat مشخص شد

وی جی مگ: دن اسمیت و کمپانی Ripstone Games به صورت رسمی اعلام کردند که بازی The Spectrum Retreat ماه آینده برای پلتفرم‌های اعلام شده منتشر می‌شود. اسمیت که در گذشته جایزه بازیساز جوان BAFTA را به خود اختصاص داده بود اکنون مدتی است که روی بازی پازل و اول شخص خود با نام The Spectrum Retreat کار می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات منتشر شده نشان از این دارد که تاریخ عرضه بازی The Spectrum Retreat برای PS4 در روز 10 جولای (19 تیر) است و سه روز بعد در تاریخ 13 جولای (22 تیر) برای Xbox One، PC منتشر می‌شود. این در حالی است که انتشار نسخه Nintendo Switch قرار است در تابستان امسال صورت گیرد. هنوز دلیل مشخصی برای این موضوع که چرا بازی The Spectrum Retreat ابتدا برای PS4 منتشر می‌شود و عرضه نسخه Nintendo Switch آن به ادامه تابستان موکول شده، اعلام نشده. اولین بار بازی The Spectrum Retreat در سال 2016 و زمانی که دن اسمیت 18 ساله بود معرفی شد. این بازیساز با نمایش نسخه اولیه بازی The Spectrum Retreat موفق به کسب جایزه بازیساز جوان BAFTA شده بود.

در ادامه اسمیت تصمیم گرفت که همین ایده اولیه را با همکاری کمپانی Ripstone Games تبدیل به یک بازی کامل کند. هنوز قیمت نهایی این بازی اعلام نشده اما انتظار می‌رود که ساخته دن اسمیت با قیمتی حدود 20 دلار به صورت دیجیتالی عرضه شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 − 3 =