اخبار بازی

تاریخ عرضه بسته الحاقی Homefront The Revolution اعلام شد

ماه‌ها از عرضه Homefront the Revolution می‌گذر اما خبری از بسته الحاقی این بازی توسط استودیوی سازنده آن یعنی Dambuster Studios نبود.

همگان به این فکر بودند که استودیوی Dambuster به کلی این بازی را فراموش کرده اما امروز مشخص شد که این استودیو با دست پر بازگشته است. برنامه‌های جدیدی برای Homefront The Revolution در نظر گرفته شده است که در این برنامه شاهد عرضه محتوای قابل دانلود جدیدی نیز خواهیم بود. نام این بسته الحاقی Beyond The Walls خواهد بود که در واقع سومین و آخرین بسته الحاقی این بازی به شمار می‌رود.

افرادی که قبلا Season Pass این اثر را تهیه کرده بودند می‌توانند به این قسمت دسترسی داشته باشند و همچنین مشخص شد این DLC در ماه مارچ منتشر می‌شود. بر اساس اعلام استودیوی Dambuster‌ آنها سخت مشغول به انجام کار بودند تا محتوای قابل دانلود را عرضه کرده و همچنین مشکلات موجود بازی را رفع کنند.

همچنین مشخص شد که بروزرسانی جدیدی برای بازی در نظر گرفته شده که پشتیبانی از PS4 Pro را به Homefront The Revolution اضافه خواهد کرد. این بروزرسانی که با نام “بروزرسانی بهار” شناخته می‌شود قابلیت نورپردازی HDR را به بازی اضافه خواهد کرد. در حال حاضر مشخص نیست که این ویژگی به نسخه Xbox One نیز اضافه خواهد شد یا خیر.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 1 =