اخبار بازی

تاریخ عرضه بسته الحاقی Prey اعلام شد؟

تاریخ عرضه بسته الحاقی Prey اعلام شد؟

وی جی مگ: به نظر می‌رسد عرضه بسته الحاقی Prey و تاریخ انتشار آن تایید شده است و باید در روز 10 ژوئن 2018 (20 خرداد 97) منتظر معرفی آن در کنفرانس E3 شرکت Bethesda و یا انتشار آن در تاریخ مذکور باشیم. استودیو Arcane در توییتر خود عکسی ارسال کرده است که تمامی اعضای تیم آن را به نمایش می‌گذارد. در این عکس تمامی اعضای تیم چشم در حال خون‌ریزی خود را نشان می‌دهند و هم‌چنین اشکال اسرارآمیز نیز به نمایش گذاشته‌اند. اما تابلویی که در سمت راست و بالای این عکس دیده می‌شود به نظر نکاتی بیشتری را در بر دارد.

به گزارش وی جی مگ، در این عکس اشارات متعددی به ماه و شرکت Kosma Corp داخل بازی شده است. هم‌چنین عبارت “?What about Peter” به “معنای درباره پیتر چطور؟” در این تابلو به چشم می‌خورد که می‌تواند به نوعی مرتبط به Peter Coleman باشد. شخصیتی که پلیر در بازی را او به صورت مرده پیدا می‌کرد.

هم‌چنین در این تابلو به تاریخ 6 ژوئن 2018 اشاره است که دقیقا برابر با روز برگزاری کنفرانس شرکت Bethesda در E3 2018 است. اگر به صورت خوش‌بینانه به این موضوع بنگریم، این تاریخ می‌تواند زمان عرضه برای محتویاتی باشد که استودیو Arkane در حال کار روی آن بوده است. هم‌چنین می‌تواند به زمان معرفی بسته الحاقی جدید این بازی در E3 2018 اشاره کند.

منبع: PCgamer.com

برچسب‌هاarkane Bethesda pc PREY PS4 xbox one
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 13 =