اخبار بازی

تاریخ عرضه دسترسی زودتر از موعد Dead Cells اعلام شد

تاریخ عرضه دسترسی زودتر از موعد Dead Cells اعلام شد 1

استودیوی فرانسوی Motion Twin امروز اعلام کرد که بازی جدید آنها به اسم Dead Cells قرار است که به زودی از طریق دسترسی زودتر از موعد توسط پلتفرم Steam منتشر شود.

آنها تاریخ 10 می (20 اردیبهشت) را برای شروع این دسترسی زودتر از موعد معرفی کردند. برای کسانی که با این بازی آشناییت ندارند باید بگوییم که Dead Cells اثری است که با الهام گرفتن از سری Castlevania ساخته شده است. سبک بازی Action/Platofromer خواهد بود.

سازندگان بازی، درجه سختی آن را با سری Souls مقایسه کردند و گفتند که این بازی همانند یک Souls دو بعدی خواهد بود. در فاز دسترسی زودتر از موعد تنها 30 الی 40 درصد محتویات بازی پایانی به نمایش در خواهد آمد. این بازی در تاریخی نامشخص از سال میلادی جاری به صورت انحصاری برای PC منتشر خواهد شد.

منبع

برچسب‌هاdead cells Mac motion twin pc steam
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × چهار =

  • خداااای من منو یاد زیباترین و بی نظیر ترین لحظات دوران کودکی و نوجونیم انداخت این بازی و صحنات زیباش به یاد بازیهای قدیمی و ناب گذشته که بینهایت زیبا و خاطره انگیز بودند واسم.. :laugh: :yes:
    بازی های سبک قدیمی شبیه به این.. مثل وایکینگ های گمشده.. مثل فلش بک.. مثل اِنادر وُرلد و ساکر کید و جز جک ربیت و کمندر کین … بازیهای کلا تحت داس که ناب ترین بازیهای تاریخ بودند. و عاشقانه و وصف ناپذیر دوست دارم بتونم مثل اونها رو بسازم و یا با برنامه نویسان و سازندگانشون مصاحبه کنم و تجربه کسب کنم. با گذشت این همه سالها و این همه تغییر و تحول در دنیای گیم و پیشرفت تکنولوژی و انواع و اقسام کنسول ها و سیستمهای قدرتمند برای بازی های خیلی زیبا و به شدت به واقعیت نزدیک.. اما باورتون شاید نشه این بازیها برام اصلا لذت و هیجان بینهایت وصف ناپذیری دارند وای خدای من یادم میاد هی.. هارت آف دارکنس.. :-(( 😐 😕 :-/ چه روزگاری داشتم پای اینا.. هنوز که هنوزه با سیستم الانیم که تمام بازیهارو بی نهایت تنظیمات بازی میکنم ولی اون بازیها رو هم با انواع امولیتور و نرم افزهارهای مختلف اجرا میکنم و لذتشو میبرم..
    این بازی به شدت منو یاد اون دوران انداخت و مخصوصا به بازیهای دو بعدی پلتفرمر همیشه علاقه خیلی خیلی شدیدی دارم نسبت به تمام بازیهای دیگه چون بخاطر تاثیر بازیهای گذشته روم هست که با همونایی که اسم بردم اصلا پا تو عرصه بازی و کامپیوتر و این عطش گیم.. گذاشتم..
    دمتون گرم با معرفی این بازی زیبا :yes: