اخبار بازی

تاریخ عرضه موسیقی متن Xenoblade Chronicles 2 در ژاپن اعلام شد

تاریخ عرضه موسیقی متن Xenoblade Chronicles 2 در ژاپن اعلام شد

وی جی مگ: تقریبا سه ماه از عرضه انحصاری Xenoblade Chronicles 2 برای Nintendo Switch می‌گذرد و این بازی تا به امروز با استقبال خوبی روبرو شده است. حالا نوبت به عرضه موسیقی متن Xenoblade 2 Chronicles 2 رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، موسیقی متن Xenoblade Chronicles 2 به حدی عالی کار شده است که تقریبا هر گیمری را به خود مجذوب می‌کند. حالا به نظر می‌رسد که برای گوش دادن به قطعات زیبای موسیقی متن این اثر نیازی نیست که هر بار وارد بازی شوید و عرضه جداگانه OST امروز مورد تایید قرار گرفت. در حال حاضر عرضه موسیقی متن در بازار ژاپن به شکل و شمایلی جالب مورد تایید قرار گرفته شده است.

این موسیقی در دو نوع بسته بندی متفاوت منتشر خواهد شد که در Type A شاهد یک جعبه بسیار شکیل، همراه با کتابچه‌ای 120 صفحه‌ای و متعلقات دیگر خواهیم بود. قطعات موسیقی نیز در یک درایو USB به شکل Core Crystal قرار خواهند داشت که بسیار جالب به نظر می‌رسد. Type B نیز دقیقا شامل همه اضافات خواهد بود اما قطعات موسیقی روی یک دیسک در دسترس قرار خواهند گرفت. جالب است بدانید که قیمت این بسته‌ها 19440 ین ژاپن معادل با 200 دلار خواهد بود! این بسته روز 23 می (2 خرداد) در ژاپن به فروش خواهد رسید.

تاریخ عرضه موسیقی متن Xenoblade Chronicles 2 در ژاپن اعلام شد

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + یک =