اخبار بازی

تاریخ عرضه Age of Empires Definitive Edition مشخص شد

تاریخ عرضه Age of Empires Definitive Edition مشخص شد

وی جی مگ: بعد از به وجود آمدن یک وقفه چند ماهه برای عرضه رسمی Age of Empires Definitive Edition حالا به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه رسمی بالاخره اعلام شده است.

به گزارش وی جی مگ، با اعلام رسمی مایکروسافت، Age of Empires Definitive Editon در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) به صورت جهانی عرضه خواهد شد. قیمت این بازی در آمریکا 20 دلار و در بریتانیا 15 پوند در نظر گرفته شده است. همچنین مشخص شد که در روز 29 ژانویه تست بتا قسمت چند نفره یا مالتی‌پلیر این بازی انجام خواهد شد.

در ابتدا قرار بود که سال گذشته این بازی در ماه اکتبر عرضه شود اما با تاخیر چند ماهه مواجه شد. تیم سازنده اعلام کرده بود که برای تمام کردن پروژه به زمان بیشتری نیاز دارد. Age of Empires Definitive Editon از لحاظ ظاهری و گرافیکی از پایه دوباره ساخته شده و قابلیت پشتیبانی از وضوح تصویر 4K را دارد. همچنین موسیقی متن بازی نیز از ابتدا و با بالاترین کیفیت ممکن نواخته شده است. سیستم Scenario Editor نیز بهبود پیدا کرده، روایت داستان برای هر بخش Campaign اضافه شده و همچنین گیمر‌ها می‌توانند از طریق Xbox Live و یا LAN از بازی در کنار هم لذت ببرند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − دوازده =