اخبار بازی

تاریخ عرضه Aragami Shadow Edition مشخص شد

تاریخ عرضه Aragami Shadow Edition مشخص شد

وی جی مگ: تاریخ عرضه Aragami Shadow Edition مشخص شد. ساخته استودیو Lince Work در ماه ژوئن برای PC و PS4 و البته کنسول XBOX ONE عرضه می‌شود. نسخه Shadow Edition شامل بازی اصلی و تمام بسته‌های الحاقی که تاکنون برای آن منتشر شده بوده و به‌علاوه به همراه گسترش‌دهنده داستانی Nightfall نیز خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، هر دو نسخه بازی اصلی و گسترش‌دهنده جدید از قابلیت Coop آنلاین برای دو گیمر و هم‌چنین بازی به صورت میان‌پلتفرمی میان PC و کنسول‌ها پشتیبانی می‌کند. در صورتی که با Aragami آشنایی ندارید، این عنوان یک اثر مخفی‌کاری بوده که روی شخصیت اصلی خود متمرکز است. یک قاتلی که از مرگ بازگشته و حال توانایی کنترل سایه‌ها را دارد. گیمر سفری به مقصد Yamiko را در پیش می‌گیرد به این امید که بتواند اسرار زندگی گذشته شخصیت قاتل را کشف نماید.

لازم به ذکر است عنوان Aragami با پشتیبانی Steam Workshop از قابلیت تدوین مراحل نیز برخوردار بوده که در ماه مارچ سال 2017 به دنبال فروش صد هزار نسخه‌ای بازی در استیم به آن اضافه شد.

Aragami: Shadow Edition و Aragami: Nightfall در تاریخ 5 ژوئن 2018 (15 خرداد 97) به صورت دیجیتالی برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

Dualshockers

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − پنج =