اخبار بازی

تاریخ عرضه Battlezone 2 Remaster مشخص شد

تاریخ عرضه Battlezone 2 Remaster مشخص شد

وی جی مگ: سال گذشته نسخه ریمسر Battlezone 2 برای عرضه رو PC معرفی شد که وظیفه نشر آن برعهده Rebellion و وظیفه توسعه آن برعهده استودیو Big Boat Interactive است. حال ناشر بازی تاریخ عرضه Battlezone 2 Remaster را مشخص کرده است.

به گزارش وی جی مگ، این بازی در تاریخ 1 مارس 2018 (10 اسفند) روی Steam و GOG منتشر می‌شود و بیش از 30 نوع واحد متفاوت مدیریتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به مانند سایر عناوین ریمستر شده، شما می‌توانید از Battlezone 2 Remaster انتظار پیشرفت گرافیکی، بهبود سایه‌پردازی‌ها و پردازش آن و افزایش کیفیت تسکچرهای محیط و زمین بازی را داشته باشید. درضمن علاوه‌بر بخش تک‌نفره، وجود بخش چندنفره و حالت Deathmatch در آن تایید شده است.

اگر با این بازی آشنای چندانی ندارید، Battlezone یک عنوان فرماندهی نبرد در سبک استراتژی ریل‌تایم و اول شخص شوتر بوده که جهان عظیم متفاوت و بیش از 24 ماموریت برای به اتمام رساندن را در اختیار شما قرار می‌دهد. پلیر‌ها هم‌چنین می‌توانند در بخش MPI به صورت Co-op بایکدیگر بازی کنند. وجود قابلیت مادسازی نیز برای هر دو بخش تک‌نفره و چندنفره در بازی تایید شده است.

تاریخ عرضه Battlezone 2 Remaster مشخص شد

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 9 =