اخبار بازی

تاریخ عرضه Crackdown 3 به‌زودی مشخص می‌شود

وی جی مگ: مدتی است که خبری از Crackdown 3 منتشر نشده و باز هم شایعاتی درباره آن شکل گرفته. بازی که قرار بود همزمان با Xbox One X در نوامبر گذشته منتشر شود اما باز هم تاخیر خورد تا روند توسعه‌اش به شکل بهتری دنبال شود. با این حال اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‌دهد به زودی تاریخ عرضه Crackdown 3 مشخص می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی برزیل به تازگی این بازی را مورد بررسی قرار داده و حتی اعلام کرده که تجربه‌اش برای افراد زیر 16 سال توصیه نمی‌شود. جالب است بدانید زمانی این اتفاق رخ می‌دهد که تقریبا بازی کامل شده و شاید حتی تا زمان عرضه‌اش فاصله زیادی باقی نمانده باشد. با توجه به این موضوع می‌توان انتظار داشت که تاریخ عرضه Crackdown 3 در E3 2018 اعلام شود.

چندی پیش آمازون اسپانیا تاریخ عرضه Crackdown 3 و State of Decay 2 را اشتباها اعلام کرد اما اطلاعات به دست آمده کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسیدند. آمازون اسپانیا اعلام کرده بود که تاریخ عرضه Crackdown 3 در 29 ژوئن (8 تیر) خواهد بود. جالب است بدانید که این فروشگاه پیش‌تر اعلام کرده بود که State of Decay 2 در تاریخ 25 ماه می منتشر می‌شود. مسئله‌ای که در ادامه بالاخره تایید شد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 1 =