اخبار بازی

تاریخ عرضه Crimsonland برای Nintendo Switch مشخص شد

تاریخ عرضه Crimsonland برای Nintendo Switch مشخص شد

در چند ماه اخیر شرکت 10tons Ltd پشتیبانی بسیاری از از کنسول Nintendo Switch کرده. این موضوع با عرضه Sparkle 2 روی این پلتفرم شروع شد و پس از آن نیز با عرضه عناوین مختلف دیگری همچون Neon Chrome، JYDGE، Time Recoil، King Oddball، Spellspire و Xenoraid تا ماه سپتامبر گذشته ادامه یافته است. حال شرکت 10tons Ltd امروز اعلام کرده است که بازی Crimsonland هم در تاریخ 24 نوامبر (جمعه 3 آذر) برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

باید اشاره کرد نسخه بازسازی شده بازی که در سال 2014 برای پلتفرم‌های جدید مختلفی عرضه شد قرار است برای این کنسول هیبریدی نیز عرضه شود. Crimsonland ابتدا در سال 2003 ساخته و برای PC عرضه شد. ورژن Nintendo Switch این بازی کاملا شبیه ورژن بازسازی شده 2014 این بازی بوده و قیمت 14 دلار خواهد داشت.

Crimsonland یک بازی شوتر بوده که در آن پلیرها می‌توانند با اسلحه‌ها و قدرت‌های مختلف، دشمنان زیاد و متنوع موجود در مسیر راه خود را نابود کنند. بازی از یک کمپین اصلی برخوردار است و در کنار آن شامل 5 حالت متفاوت Survival نیز بوده که در آن گیمر می‌تواند مهارت‌های خود را در بازی امتحان کند.

بیانیه رییس شرکت 10tons Ltd آقای Tero Alatalo دراین باره این چنین است «با عرضه Crimsonland در سال 2003، این بازی بسیار محبوب واقع شد. در حقیقت شکل گیری 10tons Ltd به دلیل موفقیت این بازی بوده. ما نسخه ریمسترشده بازی را درسال 2014 منتشر کردیم و از آن زمان هم روی آن مشغول کار بودیم و هم‌اکنون بسیار هیجان‌زده هستیم که بهترین نسخه بازی برای Nintendo Switch هم عرضه می‌شود.»

بازی مذکور برای پلتفرم‌های PC، Mac، Linux، PS Vita، PS3، PS4 و Xbox One دردسترس بوده و در تاریخ 24 نوامبر برای Nintendo Switch عرضه می‌شود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + شانزده =