اخبار بازی

تاریخ عرضه Cyberpunk 2077 لو رفت ؟

تاریخ عرضه Cyberpunk 2077 لو رفت ؟

وی جی مگ: در حالی که پیش از این در دفعات متعدد شایعات و گزارشاتی پیرامون تاریخ عرضه Cyberpunk 2077 لو رفته بود اما اکنون مدارک به دست آمده به صورت دقیق بیان می‌دارد عنوان در دست ساخت مورد انتظار CD Projekt Red در تاریخ 28 نوامبر 2019 عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این اطلاعات به لطف فروشگاه اسلواکی Pro Gaming Shop به دست آمده و با این حال مشخص نیست زمان اعلام شده برای تاریخ عرضه Cyberpunk 2077 توسط این فروشگاه کاملا صحت داشته و یا صرفا تاریخ انتشار تخمینی این فروشگاه بوده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید تخمین زمان انتشار برای بازی‌ها امری رایج برای خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های مختلف به شمار می‌رود. این مورد که معمولا به منظور پر کردن اطلاعات برای عناوینی که برای پیش‌فروش در دسترس قرار می‌گیرد انجام می‌شود شامل تاریخ انتشار دقیق برای بازی‌ها نمی‌شود و معمولا ابتدای یا انتهای یک ماه در مقابل زمان انتشار آن‌ها درج می‌شود.

به‌علاوه باید توجه کرد زمان عرضه بازی مورد بحث برابر با پنجشنبه و روز شکرگزاری است. حال آن که عناوین بزرگ معمولا در روز سه‌شنبه یا جمعه منتشر می‌شوند. از طرفی دیگر بعید به نظر می‌رسد کمپانی CD Projekt Red روز انتشار بازی در دست ساخت مهم خود را به چنین خرده‌فروشی کوچکی اعلام کرده باشد. در حال حاضر نمی‌توان در این خصوص اظهارنظر قطعی کرد و باید منتظر در دسترس قرار گرفتن اطلاعات زسمی از سوی سازندگان بازی باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 15 =