اخبار بازی

تاریخ عرضه Days Gone به‌زودی اعلام می‌شود

تاریخ عرضه Days Gone به‌زودی اعلام می‌شود

وی جی مگ: همانطور که می‌دانید استودیوی Sony Bend در حال ساخت اثری جدید است. البته تا به امروز تاریخ عرضه Days Gone مشخص نشده و به تازگی آنها اعلام کردند که این اثر با تاخیر در اوایل سال 2019 منتشر خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه جدید رئیس استودیوی Sony Bend با Screen Rant، آقای Chris Reese در مورد تاریخ عرضه Days Gone صحبت کرده است. او اشاره کرد که به زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه اعلام خواهد شد. در حالی که به هیچ وجه اشاره مستقیم به تاریخ عرضه این اثر نشده است اما تنها رویداد بزرگ پیش رو E3 2018 است. آیا امکان دارد که تاریخ عرضه Days Gone در این نمایشگاه و کنفرانس سونی به صورت رسمی اعلام شود.

این در حالی است که سونی هنوز حضور Days Gone را در این نمایشگاه به صورت رسمی مورد تایید قرار نداده است. سونی از قبل اعلام کرده که تمرکز آنها در نمایشگاه به آثاری چون The Last of Us Part 2، Death Stranding، Spider-Man و Ghost of Tsushima معطوف خواهد بود. نکته دیگر این است که سونی قبلا بارها اعلام کرده به خاطر تجربه نه چندان مناسب تاخیر در عرضه بازی‌ها بعد از اعلام تاریخ انتشار آنها، تا وقتی که از کامل شدن پروژه مطمئن نباشند هرگز روز دقیقی را اعلام نخواهند کرد. در چند سال گذشته نیز تاریخ انتشار بازی‌های انحصاری این شرکت صرفا چند ماه قبل از عرضه مشخص می‌شود. باید دید که آیا سونی در مدت بیش از شش ماه باقی مانده تا پایان سال آیا تاریخ عرضه بازی Days Gone را اعلام خواهد کرد؟

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار − دو =