اخبار بازی

تاریخ عرضه Detroit: Become Human مشخص شد

وی جی مگ: بالاخره بعد از انتشار شایعات مختلف سونی تاریخ عرضه Detroit: Become Human را به صورت رسمی اعلام کرد. طبق اطلاعات منتشر شده در بلاگ رسمی سونی بازی انحصاری جدید PS4 در تاریخ 25 ماه مه (4 خرداد) عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، چند ماه پیش بود که مسئولین سونی اعلام کردند ساخته جدید استودیو Quantic Dream در فصل بهار عرضه می‌شود اما تاریخ دقیقی برای آن اعلام نکردند. با این وجود انتظارات درست از آب در آمد و سونی قصد دارد بازی خود را در ماه انتهایی فصل بهار وارد بازار جهانی کند. اولین‌بار در سال 2015 بود که Detroit: Become Human از سوی استودیوی Quantic Dream و شخص دیوید کیج معرفی شد.

نکته قابل توجه این است که جدیدترین بازی دیوید کیج در اصل برگرفته از دموی تکنیکی Kara است که مدت‌ها پیش از سوی Quantic Dream به نمایش در آمده بود. گیمر در این انحصاری PS4 نقش سه ربات با نام‌های کانر، کارا و مارکوس را برعهده دارد که برای به دست آوردن حقوق شهروندی ربات‌ها می‌جنگند. این عنوان نیز همچون آثار گذشته سازندگانش یعنی Heavy Rain و Beyond: Two Souls در ژانر ماجراجویی قرار گرفته و ساختاری مشابه با آنها که تمرکز بسیاری روی تاثیر انتخاب‌ها دارد را مورد استفاده قرار داده.

تاریخ عرضه Detroit: Become Human مشخص شد

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 1 =