اخبار بازی

تاریخ عرضه Don’t Knock Twice مشخص شد

استودیو مستقل Wales Interactive امروز به صورت رسمی تایید کرد که بازی Don’t Knock Twice که براساس فیلمی با همین نام ساخته می‌شود، در تاریخ 5 سپتامبر (14 شهریور) برای Playstation VR، HTC Vive و Oculus Rift عرضه می‌شود. البته این بازی از Xbox One نیز پشتیبانی می‌کند. کسانی که این بازی را خریداری کنند، دو نسخه از آن را دریافت خواهند کرد که یکی مربوط به هدست‌های واقعیت مجازی شده و دیگری برای بازی کردن به صورت عادی است.

طبق گفته سازندگان Don’t Knock Twice با قیمت 19.99 دلار عرضه خواهد شد و با توجه به اینکه فعلا هدست واقعیت مجازی برای Xbox One در دسترس نیست، دارندگان این کنسول نسخه معمولی را با هزینه 14.99 دلار به دست می‌آورند. اگر در اندیشه پیش‌خرید این بازی هستید می‌توانید این کار را روی استیم و Xbox One با 20 درصد تخفیف انجام داده و تنها هزینه‌ای 16 و 12 دلاری را پرداخت کنید. قابلیت پیش خرید Don’t Knock Twice هنوز برای PS VR در دسترس قرار نگرفته و تاریخ مشخصی نیز برای آن اعلام نشده.

Don’t Knock Twice عنوانی ترسناک با زاویه دید اول شخص است که براساس فیلمی با همین نام ساخته می‌شود. در این بازی شما نقش مادری را ایفا می‌کنید که باید دختر خود را از دست یک جادوگر اهریمنی نجات دهد. طبق اطلاعات به دست آمده، گیمر می‌تواند این عنوان را طی 2 تا 3 ساعت به پایان برساند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + چهار =