اخبار بازی

تاریخ عرضه Guardians of the Galaxy اعلام شد

تاریخ عرضه Guardians of the Galaxy اعلام شد 1

چندی قبل مشخص شد که Telltale که با ساخت سری The Walking Dead به شهرت رسید، قصد دارد تا یک بازی با اقتباس از فیلم Guardians of the Galaxy بسازد. البته کمی بعد شایعات، ساخت این بازی به صورت رسمی تایید شد اما اطلاعات زیادی از آن منتشر نشد.

تاریخ عرضه خاصی برای بازی در نظر گرفته نشده است اما امروز بر اساس اطلاعات فاش شده مشخص شد که زمان زیادی تا عرضه این بازی باقی نمانده است. فروشگاه آنلاین GameStop اطلاعات جالبی در مورد تاریخ عرضه این بازی را فاش کرده است. آنها بازی Guardians of the Galaxy را برای عرضه در روز 25 آپریل برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One لیست کرده اند. همچنین در اطلاعات لو رفته مشخص شد که قیمت بازی 30 دلار خواهد بود و شما می‌توانید از همین حالا بازی خود را پیش خرید کنید. به خاطر وجود قابلیت پیش‌خرید، اطلاعات لو رفته بسیار قابل باور هستند. تا به این لحظه نیز Telltale هیچ‌کدام از اطلاعات فاش شده را تایید یا تکذیب نکرده است. نسخه دوم از فیلم Guardians of the Galaxy نیز در تاریخ 2 می منتشر خواهد شد و این مورد نیز می‌تواند عرضه بازی در ماه آپریل را بسیار منطقی تر جلوه دهد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + 2 =

  • بازی های تلتیل کلا خوبن.حالا بعضیا مثل میشون جالب نبودن زیاد به نظر من بعضیاهم ک مث واکینگ ددا عالی بودن.ایشالا تو یه ماه پیش رو همه بازیاشو بازی میکنم