اخبار بازی

تاریخ عرضه Has-Been Heroes مشخص شد

اگر به یاد داشته باشید اوایل ماه جاری میلادی بود که استودیو Frozenbyte (سازندگان مجموعه بازی‌های Trine) بازی جدید خود که تحت عنوان Has-Been Heroes شناخته می‌شود را معرفی کردند. طبق اطلاعات منتشر شده این بازی در تاریخ 28 مارچ (8 فروردین) منتشر می‌شود.

ساخته جدید Frozenbyte یکی از آثاری بود که همزمان با معرفی کامل Nintendo Switch به نمایش در آمد و در ژانر اکشن استراتژی قرار می‌گیرد و المان‌های بسیاری از عناوین Rogue-like در اختیار دارد.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده این بازی در کنار Nintendo Switch برای PC، Xbox One و Playstation 4 در تاریخ 28 مارچ با قیمت 19.99 دلار منتشر می‌شود. در این بازی گیمر وظیفه دارد که برادر دوقلو پادشاه را تا آکادمی جادوگرها همراهی کند. در این بین گیمر قابلیت کنترل تیمی سه نفره را دارد که هرکدام از قهرمان‌هایش در زمینه خاصی تخصص دارند.

بازی جدید سازندگان مجموعه Trine این فرصت را به گیمر می‌دهد که با ترکیب جادوها و قابلیت‌های سه شخصیت اصلی و استفاده درست از آنها در مواقع لازم، دشمن‌های موجود در بازی را شکست دهند. با توجه به توضیحات سازندگان بازی، Has-Been Heroes‌ بیش از 100 جادو مختلف را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و بیش از 30 ساعت گیم‌پلی دارد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 3 =