اخبار بازی

تاریخ عرضه Jurassic World Evolution مشخص شد

وی جی مگ: یکی بازی‌هایی که شاید هیچ‌کس انتظارش را نداشت و حالا مورد توجه گیمرها قرار گرفته جدید‌ترین بازی ساخته شده براساس دنیای Jurassic World است. با این حال اطلاعاتی به دست امده که احتما به تاریخ عرضه Jurassic World Evolution اشاره دارد.

به گزارش وی جی مگ، ساخته استودیو Frontier به گیمر اجازه می‌دهد که در ژانری شبیه به شهرسازی، پارک ژوراسیک خود را بسازند. از سوی دیگر چند هفته‌ای است که با اعلام حضور جف گلدبلوم، Jurassic World Evolution بار دیگر در کانون توجه‌ها قرار گرفته. به تازگی اطلاعاتی از رویداد Universal لو رفته که نشان می‌دهد Jurassic World Evolution در تاریخ 12 ژوئن (22 خرداد) عرضه می‌شود.

با توجه به اینکه فیلم سینمایی Jurassic World: Fallen Kingdom نیز در ماه ژوئن اکران می‌شود،‌ سازندگان و ناشر بازی عرضه این اثر را نیز در ماه ژوئن برنامه‌ریزی کرده‌اند تا از تبلیغات انجام شده برای فیلم بهترین استفاده را انجام دهند. جدیدترین فیلم سینمایی از این مجموعه در تاریخ 22 ژوئن اکران می‌شود یعنی 10 روز بعد از عرضه رسمی بازی Jurassic World Evolution که برای PS4، Xbox One و PC توسعه پیدا می‌کند. نکته قابل توجه این است که Universal این بازی را دقیقا در روزی منتشر می‌کند که نمایشگاه E3 2018 کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد. مسئله‌ای که تاحدودی می‌تواند به دیده شدن بیشتر این بازی کمک کند.

منبع: WCCFTech

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × سه =