اخبار بازی

تاریخ عرضه Lumines Remastered مشخص شد

وی جی مگ: در جریان رونمایی از بازی‌های مستقل نینتندو در فصل بهار استودیو Enhance Games تاریخ عرضه Lumines Remastered را اعلام کرد. اثری که برای اولین‌بار در سال 2005 عرضه شده بود و حالا قرار است که PC، PS4، Xbox One و Nintendo Switch تبدیل به میزبان‌های جدید آن شوند.

به گزارش وی جی مگ، حالا می‌دانیم که تاریخ عرضه Lumines Remastered روز 26 ژوئن (5 تیر) است این بازی برای پلتفرم‌های فعلی ماه آینده در دسترس قرار می‌گیرد. پیش‌تر قرار بود که Lumines Remastered در ماه جاری میلادی منتشر شود اما در ادامه تاخیر خورد و سازندگان آن دلیل این تاخیر را بهبود کیفی بازی اعلام کردند. برای کسانی که نمی‌دانند باید توضیح دهیم که این بازسازی در اصل از روی نسخه Lumines Puzzle Fusion انجام می‌شود که سال 2005 برای PSP عرضه شده بود. بازی که در ادامه برای PC، PS2،‌ PS3، Xbox 360 و iOS نیز پورت شده بود.

گیمرها می‌توانند Lumines Remastered را روی پلتفرم‌های امروزی در شرایطی تجربه کنند که موسیقی‌های آن نسبت به گذشته تغییری نداشته است. نسخه Nintendo Switch بازی این امکان را نیز دارد که در هر لحظه‌ای نفر دوم به جریان گیم‌پلی اضافه شوند. این نکته را نیز باید اعلام کرد که نسخه‌های PC، PS4 و Xbox One بازی همگی روی وضوح تصویر 4K اجرا می‌شوند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + 10 =