اخبار بازی

تاریخ عرضه Max: The Curse of Brotherhood برای Nintendo Switch مشخص شد

تاریخ عرضه Max: The Curse of Brotherhood برای Nintendo Switch مشخص شد

وی جی مگ: ماه گذشته دو شرکت Flashbulb Games و Stage Clear Studios با همکاری یکدیگر عنوان Max: The Curse of Brotherhood را برای کنسول Nintendo Switch عرضه کردند. البته این بازی هم‌اکنون تنها به صورت دیجیتال برای Switch قابل دریافت است. حال شرکت Wired Productions قصد دارد با همکاری سازندگان بازی نسخه فیزیکی عنوان مذکور را برای کنسول نینتندو منتشر کند.

به گزارش وی جی مگ، این اقدام به دلیل درخواست هواداران پرتعداد این بازی صورت گرفته است. شرکت Wired Productions پیش از این وظیفه نشر بازی برای کنسول PS4 را نیز برعهده داشته است. نسخه فیزیکی Max: The Curse of Brotherhood در تاریخ 23 مارس (3 فروردین 97) و با قیمت 30 انتشار خواهد یافت.

برای افرادی که با Max: The Curse of Brotherhood آشنایی ندارند، این بازی یک عنوان پلتفرمر پازل بوده که شما در نقش Max قرار می‌گیرید و باید برادر خود Felix را نجات دهید. لازم به ذکر است بازی از قابلیت‌های مخصوص کنسول Nintendo Switch هم‌چون صفحه نمایش لمسی آن استفاده خواهد کرد.

این بازی علاوه بر PS4، برای پلتفرم‌های XBOX ONE، XBOX 360 و PC عرضه شده است. در زیر می‌توانید باکس آرت نسخه فیزیکی کنسول Nintendo Switch بازی را مشاهده کنید.

تاریخ عرضه Max: The Curse of Brotherhood برای Nintendo Switch مشخص شد 1

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − پنج =