اخبار بازی

تاریخ عرضه Neverwinter Nights Enhanced Edition مشخص شد

تاریخ عرضه Neverwinter Nights Enhanced Edition مشخص شد

وی جی مگ: تاریخ عرضه Neverwinter Nights Enhanced Edition که نسخه ریمستر عنوان نقش‌آفرینی سوم‌شخص استودیو Bioware به شمار می‌رود توسط Beamdog اعلام شد. Beamdog استودیویی است که توسط جمعی از کارکنان سابق Bioware تشکیل شده است و عرضه نسخه‌های ارتقا یافته‌ برای عناوینی چون Icewind Dale، Baldur’s Gate 2 و Planescape Torment را در کارنامه دارد.

به گزارش وی جی مگ، با اعلام استودیو نام‌برده عنوان Neverwinter Nights Enhanced Edition در تاریخ 27 مار] 2018 (7 فروردین 97) در استیم عرضه خواهد شد. افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند به نسخه‌های اولیه بازی دسترسی پیدا خواهند کرد. به‌علاوه این افراد از اولین کسانی خواهند بود که با انتشار به‌روزسانی‌های بازی، آن را دریافت می‌کنند. سپس هر کدام از این به‌روزرسانی‌های کوچک بازی در قالب یک به‌روزرسانی بزرگ برای تمامی پلیرها در دسترس قرار خواهد گرفت. Beamdog اظهار کرده که به دنبال راهی است تا محتویات جدیدی برای Neverwinter Nights Enhanced Edition تولید کند اما تاکنون موفق به انجام این کار نشده است.

نسخه‌های ارتقایافته سایر بازی‌های قدیمی که توسط Beamdog عرضه شدند از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و با استقبال خوبی نیز رو به رو شدند. اگر پیش از این بازی اصلی را تجربه کرده‌اید می‌توانید فایل‌های ذخیره خود را به نسخه ریمستر بازی منتقل کنید.

نسخه Neverwinter Nights Enhanced Edition از رزلوشن 4K و گزینه‌های گرافیکی بیشتر پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه این نسخه شامل بازی اصلی، دو گسترش‌دهنده آن و سه بسته‌ الحاقی داستانی بازی نیز خواهد بود.

منبع: Pcgamer.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × دو =