اخبار بازی

تاریخ عرضه PES 2019 لو رفت

تاریخ عرضه PES 2019 لو رفت

وی جی مگ: جزییات اولیه، چند اسکرین‌شات و تاریخ عرضه عنوان PES 2019 لو رفت. با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط Dark Side of Gaming، این بازی برای مدتی در شعبه هنگ‌کنگ شبکه PlayStation Store لیست شد اما پس از چند ساعت تمامی موارد مربوطه حذف گردید.

به گزارش وی جی مگ، اول از همه اطلاعات فاش شده بیان می‌دارد تاریخ عرضه PES 2019 برابر 30 آگوست 2018 (8 شهریور 97) خواهد بود. با توجه به اینکه عناوین قبلی این سری معمولا در اواسط سپتامبر عرضه می‌شدند تاریخ انتشار عنوان فوتبالی شرکت Konami کمی زودتر از حد معمول به نظر می‌رسد.

براساس جزییات مطرح شده در لیست مذکور، عنوان PES 2019 از لایسنس لیگ‌های بیشتری برخوردار خواهد بود. تمامی عناصر مربوط به بخش MyClub کاملا بازنگری و بازسازی شده و در زمینه طراحی بازیکنان نیز سعی شده موارد ویژه‌ای به کار برده شود. در بخش ML Real Season بازیکنان تجربه واقعی داشته و به عنوان یک مدیر با ICC پیش‌فصل، سیستم نقل و انتقالات عمیق‌تر و دیگر مسائل سر و کار خواهید داشت.

11 گزینه جدید نیز به قسمت شخصی‌سازی بازیکنان افزوده شده است. به نظر می‌رسد قدرت بدنی بازیکنان همراه نوار خستگی کنار آن‌ها درج خواهد شد. ارتقا گرافیکی بازی با انیمیشن‌های خیره‌کننده و روان 4K نیز از دیگر موارد اشاره شده است. اسکرین‌شات فاش شده از PES 2019 را نیز می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: Heavy.com

برچسب‌هاKONAMI pc PES 2019 PS4 xbox one
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 10 =