اخبار بازی

تاریخ عرضه Pillars of Eternity 2 Deadfire مشخص شد

تاریخ عرضه Pillars of Eternity 2 Deadfire مشخص شد

وی جی مگ: استدیو Obsidian در توییتر خود تاریخ عرضه بازی Pillars of Eternity 2 Deadfire را اعلام کرد. بر این اساس عنوان مذکور در تاریخ 3 آپریل 2018 (14 فروردین 97) برای ویندوز، Linux و Mac منتشر خواهد شد. به‌علاوه مزایای پیش خرید بازی نیز مشخص شد که سه آیتم جدید برای آغاز ماجراجویی در اختیار شما قرار می‌دهد.

اولین آیتم St. Drogga’s Skull بوده که از ترکیب یک شمشیر و جمجمه ساخته شده و آسیب بی‌امان آتشینی را وارد می‌کند. دومین مورد یک شاهین با نام Beakhead داخل بازی بوده و سومین مورد نیز یک پرچم سیاه یا Black Flag بوده که گزینه‌هایی برای شخصی‌سازی کشتی در اختیار شما قرار می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، بازی در سه نسخه مختلف از هم‌اکنون برای پیش‌خرید دردسترس است. اولین نسخه standard edition نام دارد که تنها محتوی بازی اصلی است و 50 دلار قیمت دارد. نسخه دوم The Deluxe Edition نام دارد که علاوه‌بر بازی اصلی، شامل مواردی چون ساندترک‌ها، شاهین Beakhead بازی، آیتم‌هایی ویژه درون بازی، نقشه بازی با جزییات بسیار بالا، یک کتاب راهنما دیجیتال و Pen & Paper RPG Starter Guide است. قیمت این نسخه 60 دلار اعلام شده است.

آخرین نسخه نیز Obsidian Edition بوده که به صورت دیجیتال 75 دلار قیمت دارد. این نسخه علاوه‌بر تمامی موارد ذکر شده قبلی، شامل پک‌های محتویات اضافی Deadfire در قالب سیزن‌پس خواهد بود. لازم به ذکر است قیمت نسخه فیزیکی Obsidian Edition کمی بیشتر یعنی 80 دلار خواهد بود.

تاریخ عرضه Pillars of Eternity 2 Deadfire مشخص شد

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 1 =