اخبار بازی

تاریخ عرضه Planet of the Apes Last Frontier مشخص شد

تاریخ عرضه Planet of the Apes Last Frontier مشخص شد

امروز توسعه دهنده The Imaginati Studio و ناشر FoxNext Games اعلام کردند که بازی Planet of the Apes: Last Frontier در تاریخ 21 نوامبر 2017 (سه‌شنبه 30 آبان 96) برای کنسول محبوب شرکت سونی یعنی PS4 عرضه می‌شود.

محتویات نسخه PS4 بازی مذکور به مانند سایر نسخه ها خواهد بود. با این تفاوت که این نسخه از سیستم PlayLink سونی نیز استفاده می‌کند. به این صورت که 4 نفر پلیر می‌‍توانند یا بااستفاده از کنترلر DualShock 4 و یا بااستفاده از دستگاه های IOS یا اندرویدی خود به بازی وصل شوند.

هم چنین کسانی که بازی را پیش خرید نمایند، ساندترک های بازی و 5 آواتار رایگان از بازی برای اکانت PSN خود دریافت خواهند کرد.

عنوان Planet of the Apes: Last Frontier در ماه آگوست گذشته به همراه تعدادی عکس و تریلری از گیم‌پلی بازی معرفی شد. داستان بازی بعد از اتفاقات فیلم Dawn of the Planet of the Apes بوده و قرار است خط داستانی خود و چندین پایان متفاوت داشته باشد.

قیمت عنوان مذکور 20 دلار اعلام شده و هم‌چنین انتظار می‌رود برای پلتفرم های PC و XBOX ONE نیز عرضه شود. البته در حال حاضر هیچ تاریخی برای این نسخه ها اعلام نشده و پیش‌بینی می‌شود در سال 2018 این دو نسخه منتشر شوند.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + چهارده =