اخبار بازی

تاریخ عرضه Shovel Knight Specter of Torment مشخص شد

استودیو بازیسازی Yacht Club Games به صورت رسمی تایید کرد که Shovel Knight Specter of Torment در ماه آپریل امسال منتشر می‌شود. چندی پیش این استودیو تصمیم گرفت که ساختار انتشار بازی‌های خود را تغییر دهد و در این سیستم جدید به نظر می‌رسد که هر بخش جدید از قسمت داستانی Shovel Knight در بازه‌های مختلف زمانی به دست گیمر می‌رسند.

با توجه به این موضوع اعلام شده که Shovel Knight Specter of Torment به عنوان قسمت جدید بخش داستانی بازی برای پلتفرم‌های مختلف در ماه آپریل منتشر می‌شود. هنوز تاریخ دقیق عرضه این DLC به صورت رسمی مشخص نشده اما به نظر می‌رسد که نسخه Nintendo Switch آن با توجه به عرضه کنسول در ماه مارچ زودتر از دیگر ورژن‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. کسانی که بسته کامل بازی را خریداری کرده‌اند می‌توانند از Specter of Torment به صورت رایگان بهره‌مند شوند اما دیگر گیمرها باید هزینه‌ای را برای خرید آن بپردازند.

Shovel Knight عنوان پلتفرمر و موفق است که توانست هزینه ساخت خود را از طریق کیک‌استارتر به دست آورده و برای پلتفرم‌های مختلفی همچون PS4، Xbox One، PC، 3DS، PS Vita و Wii U منتشر شده و نسخه Nintendo Switch آنها هم‌اکنون در حال ساخت است. Specter of Torment فعلا به عنوان آخرین بسته داستانی این بازی شناخته می‌شود.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + 10 =