اخبار بازی

تاریخ عرضه Sonic Mania Plus اعلام شد

تاریخ عرضه Sonic Mania Plus اعلام شد

وی جی مگ: شرکت سگا تاریخ عرضه Sonic Mania Plus را اعلام کرد. این عنوان در تاریخ 17 جولای 2017 (26 تیر 97) برای XBOX ONE، Switch ،PS4 و PC منتشر خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، Sonic Manic Plus در حقیقت نسخه بهینه شده و گسترش یافته Sonic Manic که سال گذشته منتشر شد محسوب می‌شود و توسط سگا نیز نسخه Definitive Version نامیده می‌شود. این نسخه شامل دو شخصیت جدید قابل بازی خواهد بود که البته تاکنون به صورت رسمی معرفی نشده‌اند اما حدس و گمان‌ها به دو شخصیت Armadillo و Ray the Flying Squirrel اشاره دارند. بخش جدید Encore mode نیز برای بازی معرفی شده است که به گفته سگا، این بخش با چالش‌ها و تغییرات بصری خود نگاهی تازه به محیط‌های آشنا بازی خواهد داشت.

باید اضافه کرد Sonic Mania Plus نسخه‌ بازنگری شده بخش Competition و Time Attack را شامل خواهد بود. قابلیت اول محدودیت مسابقه Split-Screen را از 2 پلیر به 4 پلیر افزایش می‌دهد و بخش دوم نیز چالش‌هایی را به Time trial های بازی اضافه می‌کند.

تمامی دارندگان نسخه استاندارد Sonic Mania با تهیه بسته الحاقی Encore با قیمت 4 پوند می‌توانند بازی خود را به نسخه Plus ارتقا دهند. Sonic Mania Plus در هر دو نسخه فیزیکی و دیجیتالی در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Eurogamer.net

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + 14 =