اخبار بازی

تاریخ معرفی Battlefield جدید مشخص شد

تاریخ معرفی Battlefield جدید مشخص شد

وی جی مگ: مدتی است که گیمرها مشغول پیدا کردن نکات مخفی Battlefield 1 در نقشه Fort Vaux هستند و در همین راستا اطلاعاتی را به دست آورده‌اند که نشان می دهد Battlefield جدید در تاریخ 23 ماه مه معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، بعد از حل کردن پازلی عجیب در نهایت گیمرها به اتاقی خالی در این نقشه رسیده‌اند که در آن تابلویی از یک اسب نصب شده. جدای از این تابلو یک لوله نیز در این اتاق قرار دارد که قطره‌های آب از آن چکه کرده و در اصل نشان دهنده یک کد مورس است که نهایتا به این وبسایت در شبکه EA هدایت شده. در این وبسایت تنها یک هشتگ Battlefield و پیامی با عنوان Never be the same قرار گرفته که به احتمال فراوان اشاره به زمان معرفی Battlefield جدید دارد.

هرچند هیچ‌کدام از این اطلاعات هنوز از سوی DICE و EA به صورت رسمی تایید نشده اما تمامی نشانه‌های آن به تاریخ معرفی Battlefield جدید اشاره دارد. در همین راستا شایعاتی به وجود آمده که به حضور Battlefield جدید در جنگ جهانی دوم اشاره دارد اما هنوز مدرکی برای آنها در دسترس نیست. کمپانی EA قصد دارد قسمت جدید Battlefield را در نمایشگاه E3 2018 به نمایش در آورده و جزئیات مختلف گیم‌پلی آن را در اختیار مخاطب‌ها قرار دهد. در شرایطی که شایعات نشان می‌‎دهد نسخه جدید Call of Duty از خط داستانی بهره نمی‌برد اما سازندگان Battlefield در استودیو DICE قصد دارند همچون گذشته خط داستانی و بخش تک نفره را در ساخته خود طراحی کنند. باید تا 23 ماه مه منتظر ماند و دید که EA به چه شکلی جدیدترین قسمت مجموعه محبوب خود را معرفی می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − دوازده =