اخبار بازی

تاسیس استودیو بازیسازی کارگردان فیلم Star Wars

تاسیس استودیو بازیسازی کارگردان فیلم Star Wars

وی جی مگ: امروزه جی جی آبرامز به واسطه حضور پررنگی که در توسعه مجموعه فیلم‌های Star Wars دارد به عنوان یکی از چهره‌های مطرح هالیوود شناخته می‌شود اما این موضوع تاثیری روی علاقه او به بازی‌های ویدئویی نداشته و امروز خبر رسیده از تاسیس استودیو بازیسازی کارگردان فیلم Star Wars رسیده.

به گزارش وی جی مگ، چند ساعت پیش هالیوود ریپورتر گزارش داد که استودیو Bad Robot Production که کمپانی تولید فیلم و سریال شخص جی جی آبرامز است، بخش بازیسازی خود را تحت عنوان Bad Robot Games تاسیس کرده و از این پس حضور پررنگی در صنعت بازی دارد. بیانیه منتشر شده نشان از این دارد که استودیو بازیسازی کارگردان Star Wars روی بازی‌های مستقل و پرهزینه کار خواهد کرد و فعالیت خود را با همکاری دو کمپانی Tencent و Warner Bros شروع کرده. کمپانی چینی Tencent وظیفه نشر بازی‌های Bad Robot Games در بازار غیربومی یعنی آسیا را برعهده دارد و Warner Bros تنها سهم اندکی از مالکیت این استودیو را به خود اختصاص داده.

جی جی آبرامز در پیامی نه تنها اعلام کرده که یکی از طرفداران جدی بازی‌های ویدئویی است بلکه تصمیم گرفته که هدایت این بخش از کمپانی خود را برعهده دیو بارونوف قرار داده که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم Star Trek بود و در توسعه چند بازی براساس همین مجموعه نیز نقشی مدیریتی را برعهده داشته.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − 4 =