اخبار بازی

تاکنون دوبار ساخت بازی Dreams از ابتدا آغاز شده

تاکنون دوبار ساخت بازی Dreams از ابتدا آغاز شده

وی جی مگ: یکی از عناوین انحصاری سونی که بسیاری از گیمرها در انتظار تجربه آن هستند، بازی Dreams است. اثری که در اصل به مخاطب اجازه می‌دهد رویاهای خود را در فضایی شبیه به یک بازی ویدئویی بازسازی کند. سازندگان این بازی یعنی استودیو Media Molecule در مصاحبه اخیر خود توضیح داده‌اند که تاکنون دوبار ساخت بازی Dreams از ابتدا آغاز شده است.

به گزارش وی جی مگ، اولین‌بار در سال 2012 بود که اشاراتی به بازی Dreams شد و نایتا در جریان Playstation Meeting سال 2013 بود که این اثر به صورت رسمی معرفی شد. حالا پنج سال از آن زمان گذشته و مارک هیلی به عنوان یکی از موسسان استودیو Media Molecule توضیح داده که توسعه این بازی بدون شک کابوس بوده. هیلی توضیح داده که توسعه بازی Dream شش سال پیش آغاز شده و از آن زمان تاکنون دوبار اصطلاحا Reboot را تجربه کرده که معنی کنار گذاشتن تمامی داشته‌های قبلی و شروع دوباره است.

در حال حاضر می‌دانیم که بازی Dreams برای عرضه به صورت انحصاری روی PS4 در سال 2018 میلادی آماده می‌شود اما هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن اعلام نشده. با این حال بسیاری از کارشناس‌ها اعتقاد دارند که یکی از بازی‌های مهم سونی در جریان E3 2018 همین Dreams است که احتمالا نمایش‌اش همراه می‌شود با اعلام تاریخ عرضه دقیق که بسیاری از گیمرها در انتظارش هستند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + هفت =