اخبار بازی

تاکنون 200 بازی برای Xbox One X ارتقا پیدا کرده‌اند

تاکنون 200 بازی برای Xbox One X ارتقا پیدا کرده‌اند

وی جی مگ: قدرت سخت افزاری Xbox One X این کنسول را در حال حاضر تبدیل به قدرتمندترین پلتفرم خانگی کرده و بازیسازهای مختلف عناوین خود را برای آن ارتقا داده‌اند تا با بالاترین جزئیات و وضوح گرافیکی اجرا شوند. در همین راستا وبسایت Xbox اعلام کرده که تاکنون 200 بازی برای Xbox One X ارتقا پیدا کرده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، البته اگر به دنبال عدد دقیق باشیم با بررسی وبسایت اشاره شده متوجه می‌شویم که در حال حاضر 214 بازی مختلف از قدرت سخت‌افزاری Xbox One X استفاده کرده‌اند که از این تعداد 170 بازی به صورت واقعی 4K اجرا می‌شوند و 76 اثر نیز از HDR پشتیبانی می‌کنند. با این حال نباید فراموش کرد که از فهرست مورد نظر 17 بازی مربوط به نسل‌های قبلی شده و در اصل از طریق شبیه‌ساز سیستم قدرت سخت‌افزاری Xbox One X را مورد استفاده قرار می‌دهند.

با نگاهی به ناشرهای مختلف متوجه می‌شویم که EA در زمینه استفاده از قدرت Xbox One X پیشتاز است و 18 بازی آنها چنین شرایطی دارد. در ادامه THQ Nordic قرار گرفته و بعد از آن Bethesda و Ubisoft به ترتیب با 15 و 11 بازی در رتبه‌های بعدی قرار دارند. در این میان نباید مایکروسافت را نیز از یاد برد که با 29 بازی بهترین استفاده را از قدرت کنسول خود انجام داده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + پنج =