اخبار بازی

تاکید دوباره نینتندو به بازیساز‌های ژاپنی بر عرضه آثارشان روی Nintendo Switch

تاکید دوباره نینتندو به بازیساز‌های ژاپنی بر عرضه آثارشان روی Nintendo Switch

شرکت نینتندو به خصوص در زمان Wii U توسط تعداد زیادی از استودیو‌های Third Party مورد پشتیبانی قرار نمی‌گرفت و به نوعی بسیاری از بازی‌های Third Party برای این کنسول عرضه نمی‌شدند.

در حال حاضر وضعیت Nintendo Switch نیز تفاوت خاصی با Wii U ندارد و شاهد عرضه بازی‌های Third Party خاصی برای این کنسول تا به امروز نبودیم. گرچه بسیاری از شرکت‌ها از معرفی و عرضه این کنسول راضی بودند اما حرکت خاصی از آنها برای عرضه بازی بزرگی روی این کنسول مشاهده نکردیم.

در گزارشی که توسط Asia Nikkei منتشر شده، شرکت نینتندو از یک استودیوی ژاپنی که اسم آن ذکر نشده، درخواست کرده تا بازی خود را هرچه سریع‌تر برای Nintendo Switch عرضه کند. حدس زدن نام این شرکت چندان سخت نیست و می‌توانیم به راحتی حس کنیم که اشاره نینتندو به سمت Capcom بوده است و بازی مورد اشاره نیز احتمال بسیار زیاد از سری Monster Hunter بوده.

نینتندو مقدار زیادی از موفقیت 3DS را مدیون شرکت Capcom است که بازی‌هایی همچون Monster Hunter را برایش عرضه کرد. آینده برای Nintendo Switch روشن به نظر می‌رسد، به شرطی که شرکت‌ها و استودیو‌های Third Party با عرضه بازی‌های خوب از این کنسول پشتیبانی کنند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + 9 =