اخبار بازی

تایید انتشار Fortnite در چین با همکاری Tencent

وی جی مگ: هفته گذشته سازندگان Fortnite در توئیتر اعلام کرده بودند که این بازی به چین می‌آید و بسیاری از گیمرها انتظار داشتند که نقشه جدیدی از بازی در چین معرفی شود اما این اتفاق رخ نداده و امروز اعلام شد که Fortnite در چین با همکاری Tencent منتشر می‌شود. کمپانی Tencent در حال حاضر به عنوان یکی از قدرت‌های چین شناخته می‌شود و قرار است که نقشی اساسی در تبلیغات بازی ایفا کند.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Epic Games در شرایطی این خبر را منتشر کرده که PUBG به عنوان رقیب Fortnite شرایط خوبی را در چین تجربه می‌کند و همین مسئله باعث شده که آنها نگاهی ویژه‌ای به یکی از بزرگ‌ترین بازارهای دنیا داشته باشند. کمپانی Tencent نیز در همین راستا اعلام کرده که قصد دارد 15 میلیون روی حضور Fortnite در چین سرمایه‌گذاری کرده و تبلیغاتی را انجام دهد که شرایط برای برگزاری مسابقات eSport بازی فراهم شود.

جالب است بدانید که در حال حاضر بسیاری از کاربرهای چینی از طریق سرورهای دیگر Fortnite به تجربه این بازی می‌پردازند و Epic Games اعلام کرده که تمامی داشته‌ها و پیشرفت آنها در بازی بعد از انتشار نسخه چینی به سرورهای طراحی شده برای این منطقه منتقل خواهد شد.

برچسب‌هاepic games Fortnite tencent
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 2 =