اخبار بازی

تایید حضور بخش چند نفره در بازی The Last of Us Part 2

تایید حضور بخش چند نفره در بازی The Last of Us Part 2

وی جی مگ: هرچند اکثر گیمرها در انتظار تجربه بخش داستانی بازی The Last of Us Part 2 هستند اما حالت چند نفره در قسمت قبلی این مجموعه نیز طرفداران خاص خود را داشت و از لحاظ طراحی نیز اصولی استاندارد را به کار برده بود و باعث شده بود که در نهایت این بخش ارزش‌های خاص خود را به همراه داشته باشد.

به گزارش وی جی مگ، با این وجود سازندگان بازی The Last of Us Part 2 تایید کرده‌اند که این بازی از حالت چند نفره همچون قسمت اول پشتیبانی می‌کند. آنتونی نیومن یکی از کارگردان‌های بازی The Last of Us Part 2 در گفت و گوی اخیر خود با وبسایت گیم‌اسپات تایید کرده که Faction در بخش چند نفره این بازی برای بار دیگر حضور دارد اما این تنها بخش اندکی از مجموعه قابلیت‌های حالت چند نفره در بازی The Last of Us Part 2‌ است. دیگر کارگردان بازی یعنی کرت ماگنائو نیز این موضوع را تایید کرده اما توضیح داده که فعلا نمی‌توانند اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه کنند.

نمایش اخیر بازی The Last of Us Part 2 در E3 2018 مانند همیشه مورد توجه اکثر گیمرها قرار گرفت. نمایشی که بالاخره شامل گیم‌پلی نیز شد و گیمرها متوجه شدند که با اثری قابل توجه روبرو هستند که در تمامی زمینه‌ها نسبت به بازی اصلی پیشرفت کرده. با این وجود سونی هنوز تاریخ عرضه این انحصاری PS4 را اعلام نکرده و همچنان شایعات مختلفی وجود دارند که می‌گویند بازی The Last of Us Part 2 در سال 2019 یا 2020 منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار − دو =