اخبار بازی

تایید حضور سم فیشر از سری Splinter Cell در Ghost Recon Wildlands

وی جی مگ: روز گذشته بود که شایعه‌ای درباره قرارداد همکاری مایکروسافت برای تبلیغات Splinter Cell منتشر شد اما امروز با انتشار تیزر جدیدی از سوی Ubisoft به نظر می‌رسد که فعلا طرفداران سم فیشر از سری Splinter Cell می‌توانند با شخصیت مورد علاقه خود در Ghost Recon Wildlands دیدار کنند.

به گزارش وی جی مگ، این همکاری مربوط به سال دوم محتواهای Ghost Recon Wildlands می‌شود و قرار است سم فیشر با صداگذاری مایکل آیرون‌ساید (صداگذار اصلی این شخصیت) به تماس پالادین در مرحله‌ای تحت عنوان The Call‌پاسخ دهد. در این مکالمه پالادین به سم فیشر می‌گوید: «به نظر می‌رسه که اطلاعات لنگلی تو آمریکای جنوبی لو رفته، باید حلش کنیم. زبان اسپانیایی خودت را به‌یاد بیار، باید بری بولیوی» فیشر نیز در پاسخ می‌گوید: «ببین من به کمک نیاز داریم. دوست‌هایی تو محل دارم، به گوست‌ها خبر بده»

کمپانی Ubisoft در این زمینه توضیح داده که جزئیات دقیق همکاری بین Ghost Recon Wildlands و Splinter Cell در تاریخ 9 آپریل یعنی سه روز دیگر منتشر می‌شود. با توجه به این همکاری می‌توان انتظار داشت که در نمایشگاه E3 2018 بالاخره شرایط برای معرفی نسخه جدید Splinter Cell فراهم شود.

منبع: Polygon

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 1 =