اخبار بازی

تایید حضور صداگذار اصلی Agent 47 در بازی Hitman 2

تایید حضور صداگذار اصلی Agent 47 در بازی Hitman 2

وی جی مگ: معرفی بازی Hitman 2 قبل از E3 2018 به صورت رسمی انجام شد و حالا کمپانی Warner Bros تایید کرده که صداگذار اصلی Agent 47‌ در بازی Hitman 2 حضور دارد و خبری از تغییر صداگذار قهرمان داستان نیست. بازی Hitman 2 ادامه‌ای است برای قسمت قبلی این مجموعه که به صورت سریالی عرضه شد و نشر آن را Square Enix‌ برعهده داشت.

به گزارش وی جی مگ، نشریه هالیوود ریپوتر گزارش داده که دیوید بتسون شخصی که به مدت دو دهه صداگذاری قهرمان اصلی بازی Hitman یعنی Agent 47 را برعهده داشت، برای بار دیگر نقش خود را در بازی Hitman 2 ایفا می‌کند. این صداگذار در گذشته و نسخه قبلی این مجموعه نیز وظیفه صداگذاری قهرمان اصلی داستان را برعهده داشت. سال گذشته بتسون در مصاحبه‌ای به این نکته اشاره کرد که بود که استودیو IO Interactive به عنوان سازنده مجموعه بازی Hitman توانسته سطح این اثر را ارتقا داده و او نیز تلاش دارد تا شرایطی مشابه را برای قاتل باتجربه صنعت بازی تکرار کند.

تاکنون یکی از مراحل بازی Hitman 2 به صورت کامل در E3 2018 به نمایش در آمده و سازندگان این مجموعه در استودیو IO Interactive اعلام کرده‌اند که اینبار دیگر از رویکرد سریالی برای انتشار قسمت‌های مختلف استفاده نکرده و بازی را به صورت کامل و یک‌جا با کمک Warner Bros که ناشر جدید این بازی است، برای Xbox One، PC و PS4 عرضه می‌کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − 9 =