اخبار بازی

تایید حضور یک شخصیت جدید در بازی Spider-Man

تایید حضور یک شخصیت جدید در بازی Spider-Man

وی جی مگ: با اعلام استودیو Insomniac Games حضور کاراکتر Taskmaster به عنوان شخصیت جدید در بازی Spider-Man که به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در حال توسعه است مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد نقش Taskmaster در بازی چندان پررنگ نبوده و حضور او در عنوان Spider-Man به تعدادی ماموریت جانبی خلاصه شود. در حقیقت استفاده از شخصیت Taskmaster در بازی با طراحی چالش‌هایی همراه بوده که طی آن پلیر باید سه بمب را در بازه زمانی محدودی پیدا کرده و خنثی کند. در هنگام انجام این چالش‌ها، آمار گیمر ثبت می‌شود و هر چه زمان ثبت شده کمتر باشد امتیاز بیشتری برای او ثبت خواهد شد.

هنوز مشخص نیست Taskmaster به صورت تمام و کمال در بازی به نمایش در می‌آید و یا این که حضور او در بازی Spider-Man به صدا خلاصه شده و به مانند حضور شخصیت Riddler در بازی Batman: Arkham Asylum پیاده‌سازی می‌شود. هم‌چنین مشخص نیست این شخصیت نقش دیگر و بزرگ‌تری را در داستان ایفا خواهد کرد و جزئی از شخصیت‌های منفی داستان اصلی خواهد بود یا خیر. چنان‌چه با شخصیت Taskmaster آشنایی ندارید او شخصیت ابرشرور و ضدقهرمانی است که برای اولین در سال 1980 در شماره 195 کامیک‌بوک The Avengers Vol. 1 ظاهر شد. این کاراکتر دانشمند شگفت‌انگیزی بوده که از قابلیت‌های روان‌پزشکی و روان‌شناسانه چون ایجاد انعکاس تصاویر بهره می‌برد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − یازده =