اخبار بازی

تایید حضور Dying Light 2 در E3 2019

تایید حضور Dying Light 2 در E3 2019

وی جی مگ: به دنبال معرفی اولیه در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 سال گذشته، حضور Dying Light 2 در E3 2019 توسط استودیو توسعه‌دهنده آن در Techland مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش وی جی مگ، این سازتده در حساب رسمی توییتر خود نوشت که نمی‌تواند برای نمایش جاه‌طلبانه‌ترین اثری که این استودیو تاکنون روی آن کار کرده صبر کند. عنوان Dying Light 2 همان‌طور که گفته شد در سال گذشته رونمایی شد و براساس اطلاعاتی اندکی که از آن منتشر شده می‌دانیم که مکانیک‌ها و عناصر زیادی از نسخه اول را مورد استفاده قرار می‌دهد.

فضای پس‌آخرزمانی، مرده‌هایی که در خیابان‌های شهر پرسه می‌زنند و استفاده از پارکور در ساختار گیم‌پلی برای حرکت در بازی از جمله مواردی است که شاهد بازگشت آن‌ها در Dying Light 2 خواهیم بود. در این بازی پلیرها بیشتر از گذشته با عواقب تصمیمات و اعمال خود رو به رو می‌شوند. برای مثال انجام یک ماموریت علیه یک جناح ‌می‌تواند باعث شود گروه شرور دیگری به شهر وارد شوند. با توجه به حضور Dying Light 2 در E3 2019 می‌توان منتظر اطلاعات و نمایش‌های بیشتری از این بازی در نمایشگاه اشاره شده بود. اثری که برای هر سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در حال ساخت بوده و زمان انتشار مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × سه =