اخبار بازی

تایید حضور Kitana در Mortal Kombat 11

تایید حضور Kitana در Mortal Kombat 11

وی جی مگ: در شرایطی که معمولا استودیو NetherRealm شخصیت‌های مختلف ساخته جدید خود را با یک تریلر اختصاصی معرفی می‌کرد اما اینبار شاهد تایید حضور Kitana در Mortal Kombat 11 به شکل متفاوتی بودیم. آخرین تبلیغ تلویزیونی منتشر شده از این اثر رسما حضور Kitana در Mortal Kombat 11 را تایید کرده.

به گزارش وی جی مگ، استودیو NetherRealm به عنوان سازندگان همیشگی این مجموعه تایید کرده که در هفته جاری اطلاعات بیشتری را از شخصیت Kitana در Mortal Kombat 11 منتشر کرده و احتمالا باید شاهد انتشار تریلر اختصاصی این شخصیت برای حضور در جدیدترین قسمت مجموعه بازی Mortal Kombat باشیم.

با نزدیک شدن به انتشار Mortal Kombat 11 می‌توان شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از ساخته جدید استودیو NetherRealm باشیم. اثری که قرار است در تاریخ 23 آپریل برای PC، PS4، Xbox One و Nintendo Switch منتشر شود. نهایتا باید به این نکته اشاره کرد که داستان Mortal Kombat 11 در اصل ادامه‌ای است برای قسمت پیشین این مجموعه که در نسل فعلی کنسول‌های خانگی برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شد.
در شرایطی که امروز شاهد تایید حضور Kitana در Mortal Kombat 11 بودیم، می‌توان انتظار داشت که روزهای آینده شخصیت‌های دیگری نیز برای این اثر معرفی شوند.
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 20 =